pátek 18. února 2022

Čistící sprej Clean Label


Informace o produktu:

Výborně odstraňuje prach, špínu z Ulice, kapky tuku, stopy otisků rukou, zubní pasty, zaschlé kapky vody dodává lesk libovolným skleněným, zrcadlovým keramickým a plastovým povrchu doma i automobilu. 


Přednosti:

- Lehké vyčištění bez skvrn a šmouh

- Prachu, kapek tuku, stop od rukou a zubní pasty

- Zrcadlový lesk

- Jemná vůně


 Ekologicky čisté složení:

- Organický alkohol

 - Biologicky rozložitelná neionogenní povrchově aktivní látky na bázi rostlinné suroviny

- Antipotící přísada 

- Parfémová kompozice Clean Label

- Barvivo 


Mně se líbí: Při použití a nanesení spreje mě ohromilo, že stačí vzít ubrousek nebo kapesník papírový a po  setření spreje se hned leskne zrcadlo, okno nebo koupelová místa, atd. ……. a opravdu nezanechává šmouhy už po prvním setření spreje.

Díky Antipotící přísady vydrží daná věc delší dobu bez šmouh, atd. ….. 

Parfémová kompozice je opravdu jemná a čistá vůně. Barvivo dodá ochrannou vrstvu na danou věc, kterou čistíte. Prostředek čistící Sprej určitě doporučuji a věřím že budete spokojeni po prvním použití, tak jak já jsem s údivem nadchla se hned a stále jsem spokojená.


Žádné komentáře:

Okomentovat