úterý 24. března 2020

Něco málo o mně a obsah Mandals.Magic

Jmenuji se Leona Kolínková, narozena 5.3. 1994. Celý můj život jsem žila na Vsetíně, momentálně bydlím v Brně. V raném dětství mi byla diagnostikována spinální svalová atrofie (SMA), kvůli které jsem zcela upoutaná na invalidní elektrický vozík. Ale snažím se žít jako každá mladá žena v mém věku. Mám své koníčky, občas vyrazím s přáteli za zábavou. Se samostatným bydlením mi pomáhá nejen moje teta, ale i služba osobní asistence/pečovatelské. Vlastně všichni lidé, co jsou mi nablízku a podporují mě, mi dodávájí energii a chuť překonávat překážky každodenního života.

Něco málo o mně a Mandals.Magic.
Jednoho dne jsem přemýšlela o tom, jak si vyplnit čas za dlouhých zimních večerů. Už od dětství velmi ráda kreslím, proto jsem si koupila skicák a pastelky. Hlavně velkou sadu, abych měla moc odstínů. To budou kresby! S chutí jsem se pustila do díla. Moje obrázky se mi ale zdály být nehezké. Nakreslila jsem třeba palmu a úplně jsem se zděsila co dokážu načmárat. Proběhlo několik pokusů, ale že bych se měla za co chválit, to říct nemůžu. Kreslit mě pořád náramně bavilo, ale výsledek, nic moc. A co tedy dál? Napadlo mě, koupit si předtištěné mandaly. Vybarvit nějaká políčka snad zvládnu. A taky že jo! Bavilo mě, že si můžu sama zvolit barvy podle své nálady i svých pocitů a vznikly i díky obrázkům další produkty. Když mě jednoho dne navštívila kamarádka a viděla má malá dílka, poprosila mě jestli bych jí nemohla nějakou mandalu a produkt prodat. Přece ti to neprodám? Ale začalo mi to vrtat hlavou... Co kdybych opravdu začala mnou vybarvené mandaly a produkty nabízet? Nezůstanou tak ležet na dně šuplíku a mohou třeba někomu dalšímu udělá radost, pomoct několika lidem. Tak jako mě, když je vybarvuji. Řekla jsem si, že v případě že o mé obrázky a produkty bude zájem, budu si z jejich prodeje střádat peníze pro mé aktivity a osobní asistenci.

POZOR, POZOR momentálně aktuální podpora zakoupení produktu půjde na VÝPRAVA TEXAS ať jsem blíž k životnímu snu a může se ZREALIZOVAT.

Něco málo o spinální svalové atrofii.
Spinální svalová atrofie( dále jen "SMA") je onemocnění motoneuronu, tj. Onemocnění neuronů které odpovídají za vědomé pohyby svalů, jako např. běhání, pohyby hlavy a polykání. Výskyt přibližně 1 novorozenec na 6000 narozených a asi 1 osoba ze 40 osob je přenašečem nemoci. SMA postihuje všechny kosterní svaly, tzv. Proximální svaly (ramena, kyčle, zádové svalstvo) jsou často postižený nejvíce. Slabost v dolních končetinách je všeobecně větší než u paží. Mohou být také postiženy polykací svaly, svaly krku a žvýkací svaly. Smyslové vnímání a kožní citlivost nejsou postiženy. Intelektuální schopnosti rovněž nejsou postiženy. 
Naopak je často pozorováno, že pacienti se SMA jsou nezvyklé duševně čilí a přátelští.